Paues Åberg Communications söker Office assistant

Vi är en kommunikationsbyrå specialiserad på Corporate Communications och Public Affairs. Vi hjälper våra kunder att förstå sin omvärld och att nå sina mål genom effektiv kommunikation och påverkan. Våra medarbetare har expertis inom näringsliv, media och politik.

Vi växer och söker nu en Office assistant till vårt team om cirka 20 konsulter till vårt trevliga kontor på Östermalm. Arbetsuppgifterna består bland annat i att välkomna besökare och vara byråns ansikte utåt. Vidare ingår det i arbetat att ansvara för att kontoret är snyggt och prydligt, bistå vår Office manager och byråns konsulter med en kombination av praktiska och administrativa uppgifter i det dagliga arbetet.

Vi söker dig som har gymnasieutbildning och gärna erfarenhet från servicearbete. Du är social, serviceinriktad, har ordningssinne och du är ansvarskännande. Allmänbildning och goda kunskaper i svenska och engelska är önskvärda. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde i januari 2018.

Välkommen med din ansökan till Bianca Ingvardsson på bianca.ingvardsson@pauesaberg.se senast 30 november.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *