Paues Åberg Communications söker Office Assistant

Vi söker en kontorsassistent till vårt team om cirka 25 konsulter. Du får en nyckelroll
som byråns ansikte utåt eftersom du är den som tar emot besökare och ser till att de
får ett förstklassigt bemötande. Du har också en viktig roll i att se till att arbetet på
kontoret fungerar smidigt. I detta ingår att ansvara för att kontoret är snyggt och
prydligt samt bistå vår Office manager och byråns konsulter med en kombination av
praktiska och administrativa uppgifter i det dagliga arbetet.

Du som söker tjänsten gillar att hjälpa andra, är prestigelös, och delar vår
optimistiska syn på framtiden.

Vi förutsätter att du har gymnasieutbildning men den här tjänsten kan vara ditt
första jobb efter skolan. Vi söker dig som är har en positiv inställning – arbetsglädje
går före arbetslivserfarenhet. Du är social, serviceinriktad, har ordningssinne och är
ansvarskännande. Allmänbildning och goda kunskaper i svenska och engelska är
önskvärda.

Paues Åberg Communications är en kommunikationsbyrå med konsulter som är
specialiserade på Corporate Communications och Public Affairs. Vi hjälper våra
kunder att förstå sin omvärld och att nå sina mål genom effektiv kommunikation och
påverkan. Våra konsulter har expertis inom näringsliv, media och politik. Vi har ett
trevligt kontor som ligger centralt i Stockholm

Anställningsformen är en tillsvidaretjänst och tillträds efter överenskommelse.

Välkommen med din ansökan senast den 6 maj till Bianca Ingvardsson på
bianca.ingvardsson@pauesaberg.se