Digital Frukostklubb 5 november: Hur skapas en sund kriskultur?

Årsredovisningarnas riskavsnitt visar ofta på en affärsmässig och operationell riskmedvetenhet, men hur väl förberedda är företag och organisationer i realiteten inför oväntade situationer? Paues Åberg har under hösten gjort en genomlysning av läget hos ett 90-tal bolag där vi granskat såväl organisation som kommunikation ur ett krisperspektiv. Vilka tycks vara de främsta utmaningarna? Vilka mönster kan uttydas? Och vilka lärdomar anger företag själva att de hittills har tagit med sig från den pågående covid-19-pandemin?  

Välkomna till ett morgonwebbinarium där vi diskuterar hur väl rustad en verksamhet bör vara inför att kommunicera en kris och delar med oss av råd och erfarenheter om hur man kan förbereda sig.

På seminariet deltar:

  • Viktor Wallström, VP Communications and Sustainability på Tele2.
  • Åsa Rex Nygård, Marknads- & kommunikationschef på Feelgood.
  • Marcela Sylvander, director på Paues Åberg Communications.

Frukostklubben äger rum på Zoom, torsdagen den 5 november kl. 8.30-9.30. Länk skickas ut vid anmälan. Har du frågor rörande evenemanget vänligen maila emma.wikberger@pauesaberg.se.

Vi utlovar en inspirerande och tankeväckande timme, varmt välkommen!

Viktor Wallström, Tele2
Åsa Rex Nygård, Feelgood
Marcela Sylvander,
Paues Åberg

Paues Åberg Communications är en kommunikationsbyrå specialiserad på Corporate Communications, Public Affairs och finansiell kommunikation. Genom Frukostklubben delar vi med oss av vår kunskap till såväl gamla vänner som nya bekantskaper.

Håll dig uppdaterad!

Skriv upp dig för att få vårt nyhetsbrev. Då får du också vårt kalendarium Politiska Dagar, med de viktigaste omvärldshändelserna.

facebook-paues-aberg
linkedin-icon-paues-aberg